jobbat idag också! :D

Jobbade igår och idag :D Och i morgon, och på torsdag och fredag :D Lååång vecka!
Kan även avslöja att jag ska iväg på en ganska rolig grej på torsdag efter jobbet, men jag tänker inte berätta vad riktigt än! :D Det får ni veta efter att jag vart där!!!

Nu har jag som vanligt precis kommit hem från jobbet och är slut i kroppen, tror jag börjar bli lite förkyld eller så! Så jag tänkte att jag kanske skulle ta ett bad! Skönt! :D

I Helgen ska jag till Ön, Mångow's Ö! yaay! Ska bli skönt efter denna jobbrusch och andra grejer! Kommer dock sakna min Älskling massor!

Nu blire nog bad!

Play safe readers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh du är så duktigt som jobbar så bra! :D



The island is waiting for you,..... I MISS UUU ! :D

<3

2011-03-01 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0