Uppe i ottan, Sömnbesvär? Ja det kan man säga!

God dag alla Readers!

Nu är klockan så mkt som 07.05 och jag har vart vaken i över en timme! Ätit frukost, gjort frukost på sängen till André samt diskat! Ja jag måste vara knäpp. Men jag kan verkligen inte sova om nätterna! Sista gången jag tittade på klockan igår/idag, innan jag somnade var den 01.09, och när vi gick och la oss var den 23.40.

Jag somnade lååångt efter att jag tittat på klockan sista gången och vaknade vid halv 6, och var suuuuperhungrig! Så de var ingen idé att somna om för de gick inte! Så upp och äta, byta lite lampor i lägenheten och sen fixa gröt till André, och diska. Jag ska ju till ÖN idag, och sova där 2 nätter så kan ju vara liiite snäll mot älsklingen innan jag åker ;D hahaha!

När jag höll på att vakna märkte jag verkligen hur oroligt jag sov, låg och vifftade med tårna på ena foten, och detta hade då Smirre fått syn på, så han hoppade på täcket där mina fötter låg och busade! Sen så gick han iväg och sedan attackerade han täcket igen! Detta måste ha fått Napoleon att bli arg då "Nappe" är lite mer min katt och Smirre är mer André's. Och Nappe skulle då skydda mina fötter märkte jag,så när jag tittar dit ser jag att Napoleon står över mina fötter i "attack" ställning och skyddar mina små fossingar!(små och små, de är väll ganska normala egentligen, stl. 36-37typ! Inga 34or eller så
Sen jagar han bort Smirre från mina fötter och är sedan jättestolt över vad han gjort medans jag e lite irriterad på honom för att han är dum mot Smirre. Men å andra sidan! VILKEN VAKTKATT jag har! Inte alla som har det!

Det var allt för denna morgon! Vi hörs nog senare! ;)

Kommentarer
Postat av: Dano

Då var vi uppe nästan samtidigt idag rå... fast jag fick nog lite fler timmars sömn än dig. Men du behöver nog bränna lite energi, därför som du sover så oroligt. Sen kanske resan till ön sätter sina spår också av nervositet och glädje :-)

2011-01-03 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0