Städning da!

Nu städar jag alltså som utlovat! Fiii fan vad de e jobbigt att städa.... Spec när man har två katter. Napoleon springer och gömmer sig när dammsugaren kommer fram och Smirre lunkar liksom bara runt och förstör saker. Hade gjort en jättefin hög med kläder, som smirre sedan hade ner på golvet för att ligga på. Och då menar jag inte i en liten hög på en plats utan han har dragit runt dem.... Tur att jag redan dammsugit där då. MEN ÄNdÅ! kom igen han kan väl hjälpa till lite! Typ damma av någonstans eller diska? ;) Inte för att katter kan det men erkänn att det hade vart skönt! Haha fick en knäpp tanke: Om katter kunde hjälpa till med hushållsarbete ist för att det blir mer arbete när man har dom, tror ni inte att fler skulle ha katt då? Och att de skulle kosta multum! Superstädar-katten! Katten som både är en vanlig katt som man gosar och busar med, men som både städar efter sig själv OCH Efter DIG! Nice huh?


Jaja, det var en av mina "wierd thoughts" som bara kan dyka upp lite då och då! Nu ska jag dammsuga en gång till snart och sedan skura golven 2 gånger! och ja juste! Om 30 min ska jag till tvättstugan också...FIIIIFAN!

Förlåt om jag svär mycket ! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mångo.

Hahaa åååh vad jag älskar smirre! :'D <3

2011-01-31 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0