Sorry!



Napoleon och Smirre! Våra busiga katter! ;)








Förlåt för att jag inte bloggat!
Jag har jobbat Arslet av mig nästan! jobbade från 10.10 - 22.40 igår, och började
05.30 idag! Lyckades inte somna inatt dock så jag sov ca 30min kanske. Har vart heelt död på jobbet!
Nu är jag med finaste Malini och snart ska vi iväg till Värmdö på match! Ishockey alltså! ;) 

Det roligaste med dagen sofar var, förutom att träffa Malini, Att nästan alla gästerna frågade samma fråga : Jobbar du dygnet runt eller? HAHA! Vissa av dom jobbade jag i repan när de checkade in också! HAHA!
I morgon är jag iaf LEDIG ska fira 2års dag med min Älskade André! Och på söndag är det jobb sen hockey som gäller! Vi har egentligen årsdag på söndag men eftersom den dagen kommer spenderas på jobbet och sen i ishockeyhallen, så ska vi fira den i morgon ist! :)

hihi!  Play Safe Readers!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag och Daniel önskar er en mycket trevlig, mysig, rolig och kärleksfull 2 års dag :)

2011-01-22 @ 00:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0