Söndag!

Vaknade i morse med en tanke i huvet : STÄDDAG!
Älsklingen vaknade med en annan tanke : Farsta C idag!

Det tog inte lång tid innna jag insåg att han hade den bästa tanken denna morgonen!

Men våra planer ändrades då Andrés jobb ville att han skulle jobba idag, så han for iväg och jobbade och vi ändrade oss till att det skulle bli en städdag idag då...Men jag tänker ju inte städa när han inte är hemma. ;)

Så jag vilade lite i soffan och tog det lugnt när jag fick ett sms av Älsklingen att han skulle komma hem snart för dom var nästan klara! Så nu har jag gjort iordning mig och väntar på att älsklingen ska bli klar så vi kan åka till Farsta! YAAAY!

Så nu ska vi snart bege oss till Farsta!

Skriver sen om vi hittat något!

Plaaaay Safe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0