Onsdag idag då?

Okej Readers! Nu är det onsdag igen! Vad jag vet är det onsdag varje vecka men jag lyckas liksom glömma den dagen lite.. Samma med tisdagar. Vet inte varför det bara är så.

Idag ska jag då träffa Rebecca i centrum! Och sen ska jag färga slingor i luggen, men dessa får jag nog göra själv då Malini inte kan komma och hjälpa mig!!! ( Ledsen )

Jag hoppas dock att jag lyckas denna gång utan några större katastrofer! ;) hihi!

I övrigt så går Napoleon runt i lägenheten med en leksak, och inte vilken leksak som helst! Han går runt med den leksaken som är jobbigast! Ett litet gosedjur i ett snöre som i sin tur sitter fast i en pinne typ! Och såklart har djuret en pingla! Så när han går så plingar det och så hör man pinnen som släpar efter i golvet när han går. Så nu traskar han genom HELA lägenheten, han kom in i sovrummet gick runt sängen, hoppade upp på den från andra sidan, gick över den och sen ner igen och ut genom dörren. Nu tror jag att han är i vardagsrummet och går runt. haha snacka om att han ät knäpp! Smirre tittade på honom som att han var dum i huvet och sedan gick han efter! Jaja, cirkus här hemma! Men lite gladare blir man iaf! :)

Hör av mig sen med hur håret blev !

Plaaaay Safe!


Kommentarer
Postat av: Dano

Det är bra med husdjur :-).... glädjer en när man har det tungt och älskar alltid en oavsett vad man gör.

2011-01-19 @ 12:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0