NYÅR!

Jaha nu är det alltså 2011!
Nu blir det ett inlägg mitt i natten och ja jag har fått i mig lite alkohol men inte så mycket!

Nyårsfirandet spenderades med min Älskling och hans familj, och jag måste säga att hans famlij är underbar.
Jag tycker verkligeb om dom, och vi hade jätte kul! Vi började med en middag på kinan, kina resraurangen vid oss, med min älskades familj, som jag faktist kan kalla MIN familj också. Och hans chef, som är hans föräldrars vänner! Vi hade det väldigt trevligt, sen bar det av hem till svärföräldrarna och sedan till deras vänner. Kvällen var rolig med både allsång och skumpa!

2011 för mig är : USA USA USA! Vi åker till min älskade storebror i FLORIDA i maj! Jag kan knappt vänta på att få komma iväg!  Min storebror Jimmy, Även kallad James, är min största föerbild. Han är otrolig! Jag kommer berätta mer om honom senare!

Mina förhoppningar på 2011: Vara frisk, ni vet kanske inte om att jag har haft problem med höften osv. Och jag hoppas att 2011 är mitt år, och att jag kan gymma,träna och må bra detta år. Jag planerar att nästa jobba ihjäl mig detta år om mitt jobb tillåter detta! Men om någon vill ge mig ett nytt jobb är det välkommet!
Jag hoppas på att få träffa lite nytt folk och att jag får umgås så mycket jag kan med mina vänner (då jag inte jobbar såklar) Jag hoppas också på att Haninge Hockey tar sig till div 1! Vilket jag tror att de gör!


På måndag åker jag ut till en ö! Haha, låter konstigt men ja! Jag ska spendera två nätter hos Malini min västa vän! För att ladda batterierna och få vara med henne! Hon får mig verkligen att må bra, och hon är en av dom få som får mig att verkligen göra det! med andra ord så längtar jag till det! Vi ska kolla på hockey också Junior VM! YAAAAAY! En negativ sak är att jag kommer sakna min Älskling otroligt mycket!!!!

Det var allt för mig idag! Önskar er ett bra 2011!!!! Men vi kommer ju läsas under tiden, hihi! Glöm inte att kommentera nu!! 

Play safe readers önskar en lite smålullig Trasdocka!

Kommentarer
Postat av: Mångo

Men tusse vad söt du är!

"Jag hoppas också att haninge hockey tar sig till div 1" KLART DOM GÖR :D Sålänge du&jag tror på det så äre så! (;



Malinis Island! ny tv-serie? hm.... kanske?

Du,jag & HOCKEY ! AWESOME !

Jag saknar dig lyckopiller till bästavän :( <3

2011-01-01 @ 10:29:04
Postat av: Izze

Klart vi tror på det!!!!!! :D DOM SKA TILL 1AN!!!

MUHAHAHHAHA!



-tihi-! Hockey! YAY!

saknar dig med mitt lilla mångo!

2011-01-02 @ 11:52:15
Postat av: Mångo.

Dom (eller aa VI! lag som supportrar....eller aa dom flesta supportrar...eller nej alla för dom jag syftar på är inga supportrar...) hör hemma i ettan!!!



imorgon får vi träffas ! :') <3<3<3

2011-01-02 @ 14:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0