Jobba sig lite....

Är på jobbet, för tillfället är det väldigt lugnt! Och jag har lite tid över att skriva ett litet inlägg.

Missar som sagt Haningematchen idag! :( Vilket käns jäävligt trist men Mångot är så snäll och uppdaterar mig via sms! Tack Mångo! :)

På jobbet är det både kul men tråkigt, i början var det kul för då hade man en del att göra, och sen gick alla och då blev det jag och rebecca kvar, fick lägga in lite bokningar och nu har jag gjort det så de arbetsuppgifterna som skulle göras för kvällen är i stora drag över. Sen är det trist att jag ska gå hem innan henne för då får jag inte vara med på överlämning och kassa grejer så jag får intelära mig något nytt idag liksom. Det är fan trist! Jag förstår inte riktigt hur de tänker när de gör så att jag ska gå hem en timme innan.Nu är jag ju ändå här och har liksom inget annat för mig efter jobbet så kan ju lika gärna jobba till 23 enligt mig. men ja ja,så är det. De håller väl hårt i timmarna för att spara pengar eller något. Men det verkar dumt att jag bara ska få vara med på en överlämning på kvällen och de förväntar mig att jag ska kunna allt då? Hmmm....

Rebecca och jag har iaf kul tillsammans! Jag facerapade henne och det var kul, sen märkte jag att hon facerapat mig då vi hade "bytt" datorer. :P Knäppt! Sen spelar jag ju oskyldig och kommenterar på hennes fina stats osv ;) Hihi!

Nu sitter jag alltså här och typ gör inte ett smack och väntar på att få gå hem precis innan "jobbet börjar" när gästerna kommer tillbaka! Och då ska Rebecca vara själv i en timme med ca 30-40-50 Gäster som är krävande! Tycker att de hade kunnat tänka till lite där alltså!!!

Play safe Readers!

Kommentarer
Postat av: Mångo.

Det är en självklarhet att jag smsar dig om du inte kan se matcherna!

SAKNADE DIG :(

2011-01-14 @ 23:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0