JOBB!

Hej Bloggen!

Förlåt alla er som läser men jag har haft fullt upp på senste med jobb och annat påhitt!
Idag har jag tex jobbat och magnetröntgat höften och lännryggen och hoppas på att det ska ge min läkare mer "kött på benen" ang vad som är fel med mig!(med höften alltså, övriga fel vet vi redan vad de är men de behöver vi ju inte nämna nu, dessa har ni nog redan kommit på ;) )

Jag satt nyss och funderade på lite saker och tänkte att jag skulle dela med mig av lite visdomsord jag själv funnit hjälpsamma och andra bra saker.

När ni inte känner att ni orkar längre och att folk runt omkring er sviker, börja se bland era vänner och kompisar vilka som ni faktiskt tycker är värda något för er. Vilka skulle ni gladeligen ta en kula för och vilka skulle göra detsamma för er? Vilka lyssnar på er när ni mår dåligt utan att sedan berätta det vidare till massor av folk? DE som ni inte tycker passa in i det ni vill ha, välj bort dom. Börja sålla - det kommer göra er gott! Ni kommer sedan vara mer öppna för att lämna er komfortzon och kanske till och med träffar nya vänner som ni finner mer värda än dom ni hade innan!

When I fall -  I Fall Hard! När jag faller, faller jag hårt. Ni kanske känner att ni går ner er lång, som att ni blir nedtrampade i smutsen, kanske av er själva eller av andra. Men kom ihåg: Det spelar ingen roll hur hårt ni faller eller hur långt, Det är Landningen som spelar någon roll! Vem som tar emot er när ni faller och hur denne gör detta!

Sluta aldrig att kämpa för det ni tror på och står för!De som inte håller med er om det ni säger kan antingen dra åt fanders eller så accepterar de er, och då är det bra!

Det var allt för nu! See ya!

Kommentarer
Postat av: Mångo.

Jag skulle utan tvekan ta en kula för dig. No doubt about that ! <3

2011-01-12 @ 18:23:33
Postat av: Dano

Skulle kunna ta en kula för er... helst i låret eller armen i sådana fall :-)

2011-01-13 @ 04:35:11
Postat av: Izze

haha ja men Dano nu är det väl inte riktigt så att man kan välja men okej dåå :)



Thank you hun! Mångot är bäst! <3

2011-01-13 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0