Hej igen!

Hej Readers de få ni är!

Det har vart lite tyst från mig den senaste tiden så tänkte snabbuppdatera nu och sen kommer det ett lite bättre inlägg senare!

Senaste nytt :

Jag var ju på Ön i några dagar och det var jättekul, jätteskönt och helt awesome! Ön är mysig, och bättre blir det när man är hos sin bästavän! :)

Min tatuering blev färglagd i fredags och jag kunde inte vara mer nöjd än såhär! Den är GRYM (slänger upp en bild sen)

Måste säga att Elina på nynäshamn tatuering, www.tatuering.se är otroligt grym på det hon gör!
Tack älskling för den fina julklappen! :) Bästa ever!

Vi har nu bokat resan till Florida och åker den 20e maj kommer hem den 6e juni! Så under den tiden så kommer jag försöka uppdatera er extra mkt med både bilder och inlägg om hur vi har det där borta i den supersköna värmen och omgivningen medans ni andra går här hemma och väntar på sommaren HAHAHAHAHHA!


Nu ska jag spela lite lämnad 4 dö 2, eller ja, left 4 dead 2 som de egentligen heter!

Plaaaay safe readers!

Kommentarer
Postat av: Mångo.

Ön saknar dig ! :D

2011-01-10 @ 14:18:00
Postat av: Dano

Äntligen ett livstecken på bloggen.... läsarna jublar :-)

2011-01-11 @ 04:34:22
Postat av: Marieangel.blogg.se

Lägg uppen bild på tatueringen :-)

2011-01-11 @ 09:08:26
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0