Hej bloggen!

Jo det är såhär va! Jag har jobbat en hel del och skrikit på hockeyn så jag e hes som F*n! Men det är värt det!

Nu sitter jag alltså och kollar på massor av konstiga namn som blivit godkända i Sverige! detta är namn folk faktiskt heter! Och det får mig att undra hur elaka människor är, speciellt mot sina egna barn! Varför vill man döpa sina barn till så fula saker som vissa har gort? Ni får se nu vad jag menar :


1 kvinna har förnamnet Kissa
6 män har förnamnet Gulle
1 kvinna har förnamnet Mangla
2 kvinnor har förnamnet Docka
19 män har förnamnet Lillis
7 män har förnamnet Bugge
40 kvinnor har förnamnet Tutta
23 kvinnor ha förnamnet Pascal
1 kvinna har förnamnet Lol

Det finns även :

 

Åskar ...men inte Åskvigg
Mango, men inte Lakrits
Te men inte T
Månstråle men inte Måne
Texas men inte Ohio
Ica men inte Ikea
Nacka men inte Bajen
Blomman men inte Blomsterblomma
Tiger men inte Myran
Sion men inte Belsebub
Sjö men inte Å

 

Åskar ...men inte Åskvigg
Mango, men inte Lakrits
Te men inte T
Månstråle men inte Måne
Texas men inte Ohio
Ica men inte Ikea
Nacka men inte Bajen
Blomman men inte Blomsterblomma
Tiger men inte Myran
Sion men inte Belsebub
Sjö men inte Å


Kina
Beck
Jazz-Ture
Junior
Liljan
Main
Mix
Modesty
Oktober
Puma
Solstråle
Summercloud
Tequila
Venus
Twilight
Blixten
Snövit
Filur
Höst
Fiddeli


Men man får inte heta:

Decibel
Zrng
Rackartuss
Kaninen
Frame
HD
Hosianna
Mayday
X
Totou
Cson
Alford
Asterix
Lovejoy
Anncoccozz
Brunstgnägg
Likagod
Dotcom



Och dessa är bara några av alla konstigheter som folk får för sig att döpa sina stackars barn till!  Tänk när dess ungar växer upp och kanske mot förmodan får jobb i en reception. Som tex mitt jobb: Välkommen Till Blablalba, Receptionen Kissa! Eller kanske Anus, som de finns 2 som heter! Herre!

På tal om det tycker Mångot att jag ska döpa om mig till Felicia Pixie Sumercloud R. HMM.... lite för gulligt för min stil men alla namnen är ju godkända! Medans jag tyckte att hon skulle heta Malin Satan Morran J. Dessa även de Godkända, Dock får inte killar döpas till Malin, detta hade fått nedslag! Vem e så (ursäkta) DUM att man vill döpa sin SON till MALIN? HAHAHAHAHHAHAHAH!

Hoppas ni skrattade lite nu, de har iaf jag gjort!

Play safe!


Kommentarer
Postat av: Mångo.

Oh noooo du har nu röjt min identitet :(

Tycker fortfarande du ska heta Felicia Pixie Summercloud R :') Så tussigt ! hahahahah

jag ska kalla dig pixie imorgon :'D <3<3<3<3

2011-01-24 @ 18:35:48
Postat av: Dano

Folk är bra knäppa ibland.... "än är den sista idioten inte född" som min far brukar säga :-)

2011-01-25 @ 04:47:27
Postat av: mångo

fast ever närmare eftertanke vem till heta brunstgnägg? eller zrng? ;)

2011-01-27 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0