Fredag!

Håller just nu på att göra mig iordning, ska först till centrum och träffa mitt Mångo och sedan bär det av till jobbet för ett kvällspass! :) Ska bli kul! jobbar med Rebecca och hon e så snäll och go! Tyvärr ska hon sluta snart så det är kul att få jobba med henne lite innan hon lämnar oss för att börja jobba i Solna.. hur man nu kan välja att åka så långt till jobbet. Men förstår henne!  Jag tror att jag är lite bortskämmd som bara har ca 7min gångväg till jobbet och på sommaren så åker jag inlines dit och då tar de typ max 4 min  inte ens det tror jag.


Jag funderar lite på mitt hår... jag är ju kortklippt, dock börjar de bli långt nu ser lite konstigt ut enligt mig. Men jag funderar på om jag ska klippa mig eller låta det växa ut och bli sådär långt som jag hade när jag var yngre. Dvs, ungefär så håret slutar under brösten ( vet inget annat sätt att skriva det på så att ni förstår längden jag menar ) Eller så klipper jag mig och gör lite slingor eller nått, för just nu känns det bara som en börda att fixa håret nästan! Och det är inte kul! Har ni några förslag på vad som skulle passa mig? Färg,längd, eller nått annat kul? Skriv en kommentar :D Tas tacksamt emot!

Hejpå er!


Kommentarer
Postat av: Carina

Långt hår Felcia !

2011-01-14 @ 18:27:15
Postat av: Mångo.

Jag tycker du ska ha kort hår,för du passar så himla bra i det, någon såndär ball frisyr! Eller typ så som du hade när jag träffade dig första gången, men absolut inte för långt för då kommer du se ut som typ 12? (a) hihihih



färg.... hm, något du trivs i ? Svart med några coola slingor. Mahogny,rött? eller vad sägs om blondt eller guldlock! ;) hihih



PUSS på dig ....från mångo!

2011-01-14 @ 23:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0