bloggrape? fast på ett snällt sätt. <3

Tänkte nu bara passa på att säga vad jag tycker om mitt mongo,eftersom jag fixade en grej här på hennes bloggeliblogg.
Felicia är galen som jag,och vi har världens sämsta humor.
Vi har funnit varann så otroligt fort & hon är bara AWESOME!  ;)
Tro mig ni skulle inte garva till hälften av det jag ligger och dör till.....
Hon är en människa som har fått mig att må något så otroligt bra,
Hon är den människan jag litar på till 1000,och nästan den enda jag litar på fullt ut.
Jag vet att hon inte skulle säga saker jag säger till henne till någon.
Hon förstår mig om exakt allting.
Och hon vet allt om mig,eller så mycket som någon får veta.
Hon är i princip en av mina bästavänner.
eller inte princip, hon är !
Hon är så makalöst underbar att det finns inte, och hon har hjälpt mig så mycket.
Jag skulle inte vara som jag är just nu utan henne,that for sure.
Jag behöver henne för att fungera liksom.
Hon dömmer mig inte för det jag gjort, hon dömmer mig inte när jag mår dåligt & får flipp,
hon finns alltid där & jag kan alltid slappna av i hennes närhet. 
Hon är så himla ball och jag är lycklig att jag känner henne och får ha henne i mitt liv.
Hon är mitt lyckorus.

Hon ska ha all cred i världen för hon orkar,och jag hoppas att hennes höft blir bra snart. 
Hon förtjänar inte att må så som hon gör :(
Hon är världens bästa och jag tänkte bara säga det. 
För hon förtjänar att höra det, att hon är det bästa & finaste mongot i hela världen. 
min finaste flisan!
Jag älskar dig  <3

- eftersom hon inte tar så många egobilder (eller så lägger hon bara inte upp dom?) så tog jag en gammal.
Vackraste på jorden! , ser ni ? 
Kan ju dock då påpeka att hon är upptagen av en av dom mest awesome människor kallad André!
hihihi
*har förövrigt kommit på att Awesome är mitt missbrukar ord... haha! har en del sånna dock. men nu avslutar vi inlägget HÄR!*

/ hennes Mångo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0