Amen visst!

Hej igen Bloggen!

Nu har jag inte skrivit på ett tag, var visserligen ledig i helgen men då var jag för trött för att orka göra något!
Nu skriver jag alltså och uppdaterar! Jag är såå slut nu, är verkligen inte van vid att göra såhär mycket på dagarna och använda min hjärna så som jag gör nu!
Jag går nästan runt som i en dimma på jobbet och vet inte riktigt vad jag gör, men det verkar bli rätt iaf!
Hehe jobbigt det hade vart annars ;)

I övrigt så är jag ledig i morgon och ska försöka passa på att färga luggen då! Javisst ja det har jag inte berättat!
Jag försökte färga håret här om dagen, i lördags rättare sagt! Då köpte jag både svart hårfärg samt röd och lila! Sen färgade jag håret svart och jag säger bara WOW Så bra det blev! Sen skulle slingorna i luggen in! Då bestämde jag mig för lila, så jag gjorde slingorna med lite hälp av André och var såå glad, men när jag sköljt ur färgen och torkat hårfanskapet så insåg jag att FÄRGJÄVELN inte satt sig utan luggen är fortfarande svart! Men  vadfan nu då? Tänkte jag! Så jag prövade igen, och igen och tillslut mosade jag i lila färg i HELA luggen! Men detta gav inget resultat, det glänste inte ens lila i ljuset! Nu är jag arg, Riktigt ARG! Så jag väntar till dagen efter och gör om samma grej med den röda färgen i förhoppning om att den skulle funka bättre då den var av ett annat märke! MEN IKKE! Det ville fasiken inte funka! Så nu var jag såå jävla förbannad! Det var min helg det, 285011 misslyckade färgningsförsök och massa ilska som jag elakt nog tog ut på min älskade sambo. Fast jag bad ju förståss om ursäkt!


I morgon ska jag iaf avfärga och sedan lägga i färgade slingor så får vi se om det funkar bättre! Rebecca är SÅ snäll och ger mig sin avfärgning som hon inte behöver! Underbart!! Så kommer ev mitt Mångo och hjälper mig att fixa hårfanskapet och hon kommer nog ha med sig lilla Herr Cypern, åååh så gos! Saknar mitt mångo och herr cypern så de sjunger om det! Fast jag träffade henne idag! Missar även matchen idag men vad jag förstod på mångots smsuppdateringar går de ingebra! Nej uscha!

Sist men inte minnst säger vi hejdå till Mr Canada som flyttade idag! Han lämnades på Arlanda idag och är hemma i Canadaland på tors! Lycka till min lille gosepuffs! Saknar dig redan!!!

Play safe Readers!!

Kommentarer
Postat av: Mångo.

Mångots smsrapportering skulle varit ÄNNU bättre om hennes mobil inte bestämt sig för att bara ha EN sån där batteripluppsakskit..... så jag fick va försiktig så du fick slutreslutatet och allt också.

Siffrorna önskade man ju kunde varit annorlunda...menmen.



Kan förövrigt meddela om att Mr.Canada kommit fram ordentligt och blivit matad & rastad och massa gosad med. saknar honom dock.

<3

2011-01-19 @ 00:56:51
Postat av: Izze

Yaaay! :)



Aa du får fan se till att ladda den innan match ! :)

2011-01-19 @ 14:42:18
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/
Postat av: Mångo.

Jotack jag vet, hade ju så mycket jag kunde skriva under själva matchen, men nu kommer jag inte ens ihåg det :( suck... haha :D

Ses efter du slutat jobbet på fredag? :D<3

2011-01-19 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0