Vafan... Fusk eller ej?

Kollade just in en bild på ett par naglar jag såg, och sååå tyckte jag att ja, de e lite FÖR perfekta... Vad var det då? Jo Konad! Jag tycker själv att det blir fint som sjutton med Konad, jättefint! Men det kanske är för folk som inte är vana, eller som inte vill "stå" för sina naglar eller har tid att göra dem själva på de mer tidskrävande sättet...´?

För er som inte vet vad Konad är för något så är det ett "stämplingsverktyg", som tilllåter dig att "stämpla" på  det motivet du vill ha på naglarna! Läs mer här : http://www.konadnailart.com/

Jag själv tex, målar allt själv med tunna penslar, oanser att det vore "oetiskt" av mig att använda konad. Jag vill kunna visa upp mina naglar, och säga att jag gjort dem själv och kunna känna att : Ja det har jag fan, de kanske inte e perfekta, Men jag har dragit varje drag!  På samma sätt tycker jag gäller för klistermärkena man kan köpa.
Kan man verkligen säga "Jag har gjort dem själv" när man använt sig av Konad? Jag anser inte det, man kan säga "Tack, jag använde mig av Konad", för man kan inte påstå att man själv gjort dem när de inte är sant!
Vad tycker ni om detta? Delar ni mina små åsikter? :)

I morgon är det allahjärtans dag! Då har vi haft vår lille skit Napoleon i ett år hos oss! :) Han är då ett år och 12 veckor :)

Dagen spenderas med jobb :P Haha sen får vi se om jag e trött igen eller om jag fått sova i natt och är pigg!
De märker vi!  Nu glider jag ned i soffan o kollar på Solsidan!!! :)

Kommentarer
Postat av: Mångo.

Jag kan inte riktigt yttra mig i det där då jag inte har nån större aning om det, men jag total älskaaaaaaaar dina naglar du gör ! :')

Dom blir alltid lika fina !

Kommer aldrig glömma dom första du gjorde på mig :D så kär jag blev i min döskalle med huggtänder nagel :') oj vad den fick hänga me länge!! hihi



hoppas du kan sova inatt :/ <3

2011-02-13 @ 20:06:59
Postat av: Izze

Hihi!! Aaa vi får göra nya sånna ngn dag! :)



Tack gums! Det värmer!

2011-02-13 @ 21:54:16
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/
Postat av: Izze

Hihi!! Aaa vi får göra nya sånna ngn dag! :)



Tack gums! Det värmer!

2011-02-13 @ 21:54:17
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/
Postat av: Mångo.

Jaaa!! :'D <3<3<3

2011-02-13 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0