Vad händer!?

Tjabba Readers!

Idag mår jag mycket bättre än igår, nu på kvällen har det blivit stor förbättring och jag tror att jag kommer vara helt kurerad till i morgon :)

I morgon ska jag kanske hem till mor en sväng och fota Wilda och Daisy lite! Ska bli kul om det bliver så! Annars vettefan vad jag ska göra! Förslag?

Funderar lite på vad de e som händer här på bloggen och har kommit fram till att inget har väkt så mycket känslor och svar som mitt inlägg om läpp-piercing, inte ens Foppa eller suporter inläggen väckte några kommentarer eller diskussioner! Har ni somnat mina kära små readers eller vart har ni tagit vägen?

Igår hade jag iaf 74 träffar.. vilket är väldigt roligt för mig, blir lite ledsen bara när endast 2 av de 74 personerna kommenterat inlägg! ;) Uppmanar er ännu en gång att kommentera och diskutera med mig! :)
Tänkte att ni skulle få se hur vacker min Älskling är så bjuder på en bild på honom! Hihi!
Bilden är det såklart jag som tagit! :)

Snart åker vi till USA, eller snart i Maj, och där firas även min och min brors födelsedagar! Ska bli sååååå kul!  Kan knappt vänta till vi är där!  Har inte träffat min bror på länge och jag vill verkligen visa André allt kul man kan göra där, alla bergochdahlbanor, all mat, alla vackra stränder och hus!
Dax att börja träna kastarmen så man e bra på att kasta när vi spelar amerikansfotboll på stranden! Sist vi var där fick jag en komplimang av ett gammalt par som sa att jag var mycket bättre än min bror och det var SKITKUL! :D Hahaha!   På något sätt känns Florida mer hemma än Sverige gör, och jag hoppas att jag blir rik så jag kan spendera mitt liv där! Flytta dit hela familjen och leva där! Gud så skönt!
Det var nog allt för ikväll!


Play Safe Små Readers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0