Tröttast!

Just nu känner jag mig helt slut, både fysiskt och psykiskt! Jobbat så fruktansvärt mycket, men fick iaf höra idag att mödan var välvärt! Alla från Bachata-grejen är jättenöjda med personalen! De tycker att vi har gjort ett superjobb!
De sa även att vi var väldigt, Serviceminded, snabba, hjälpsamma och glada! Och det är inte ens hela utvärderingen för den får vi inte än! :) Så det ser än så länge väldigt positivt ut! Detta är kul! Jag och min kollega som jag jobbat med hela helgen har skämtat om att vi borde få guldstjärnor! Det tycker vi att vi är värda! 


Idag har jag alltså jobbat, Dööh! Sov ca 15 min under natten...förstår inte vad felet är... kan bara inte sova, ligger och vrider och vänder och kommer in på massa konstiga tankar... Så ja nu hoppas jag att jag får sova i natt för jag öppnar frullen i morgon! :)
Så på mitt schema idag står : VILA! Baraa massa vila... känner att jag behöver landa lite, och komma in i rytmen igen. Svårt när man var sjuk så länge att komma tillbaka i rytmen så snabbt, men de ska nog gå bra. Behöver bara kunna sova på nätterna så går det! 

Om ni har några tips på hur man kan göra när man inte kan sova, så tas de gärna emot. För snart blir jag heelt galen för att jag inte kan sova! Orkar knappt gå över tröskeln hemma! :P haha!
Hoppas ni har det bättre på sömndelen!

Kommentarer
Postat av: älskling

Du är bäst min vackra prinsessa som jobbar och sliter dag in och dag ut,så jävla duktig. Älskar dig mest av allt och alla!

2011-02-13 @ 20:58:43
Postat av: Izze

tack min vackra Älskling! Men nu är de faktiskt du som är bäst!!! Älskar dig!

2011-02-13 @ 21:58:47
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/
Postat av: Dano

Jag tror att du jobbar för mycket å din kropp hinner inte varva ner ordentligt.... skulle kanske försöka få ledigt i typ två-tre dagar ?. Så du får vila upp dig även om du inte sover ordentligt första natten...



En tanke bara :-)

2011-02-13 @ 23:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0