Tittut!

Jag har tittat runt lite på senaste på bildbloggar, massa videos och annat skoj! Hittat småbarn som håller konstiga tal, hundar som pratar, folk som tar otroligt fina bilder, folk som blir otroligt fina på bild och barn som sjunger som änglar. Jag har hittat vuxna som ramlar, folk som är roliga, folk som gråter, katter som pruttar när de hickar och folk som ritar och målar som gudar!

Detta får mig att tänka: Vad är jag bra på? Vad har jag som jag kan?
Svaret blev: Jag fotar halvdant, inte som en fotograf dirrekt. Jag kan inte riktigt sjunga. Mina katter hickar och pruttar inte samtidigt eller sitter roligt, och de kan inte prata.  Jag ramlar ofta men ingen får med de på kamera. Jag kan inte rita speciellt bra och jag är ingen top modell! Så nu funderar jag lite på vad det egentligen är meningen att jag ska ha för bra grejer, då jag bara är Lite lite bra på många olika saker men jag har inget jag är jättebra på eller kan tjäna pengar på... Får kanske välja ut några saker och öva på några timmar i veckan...? När ska mina "höjdar egenskaper" Titta ut?


Jag uppdaterade mitt CV här om dagen... GUD vad det var svårt, tack och lov hade jag hjälp av min mor. Men jag har verkligen svårt att säga bra saker om mig själv och vara ärlig om det osv. Och under skrivandet så kom jag på att jag egentligen inte är speciellt bra på något eller har någon speciellt bra utbildning eller kunskap om något! :P Haha låter hemskt att säga men jag insåg lite att, jaha... vad kan jag göra? Vad kan jag jobba med? Vad är jag bra på? Och kom fram till att det enda jag är bra på är att prata :P Hehe. Det kan jag göra i timmar i streck om inget alls, jag hittar alltid nått att snacka om... Men vad är meningen med det? Man kan ju inte jobba som "social pratare". Hehe.  Det var lite tankar bara ! ;)


Play Safe Readers!

Kommentarer
Postat av: Mångo.

Tycker du är jättebra på alla möjliga saker,

fota,rita,måla,naglar,ramla - ja i princip allt du vill göra KAN du göra.

För du är så awesome! :') <3

2011-02-21 @ 12:20:46
Postat av: Izze

hihi tack Bästavän! Ska försöka tänka så istället! :)

Men de e lite svårt! :P

ILY! <3

2011-02-21 @ 12:29:27
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0