Sova?

Ska snart lägga mig o sova. Jobbat ikväll, det gick bra!

Kollat på Big Brother också, fan va sjukt... Jag e verkligen inte något "BB" fans dirrekt. Men jag vetefan vad de e för folk de stoppat upp och in i de där huset nu! Väntar med spänning på att något kul ska hända. Hehe, missade iofs början av programmet... Kanske var då allt kul hände! :P


Hihi, Passade på att klippa klorna på Katterna! Faaan vilket jobb det är... Speciellt Napoleon.. Han liksom ålar sig, slåss, försöker hoppa och springa, samtidigt som jag försöker lägga benen runt honom och hålla i han... Och klippa samtidigt! haha! En vacker syn med andra ord. Efteråt tar man upp Smirre, han ålar sig lite men sen inser han liksom att det inte är värt det, men bara för sakens skull så ska han åla sig ibland som för att visa att han inte accepterar det man håller på med! Haha! Sen blev de bortstade också, men de gillar INTE Napoleon heller- han hade inget val! Smirre älskar borsten! Det är hans favvorit! :D 

Så nu är de klippta och fina. Det bästa var ändå när Smirre ligger i sin "låda", och Napoleon går dit och liksom pussar honom på huvet, som för att visa att "Det är över nu, allt är bra" Sååå gulligt!

Sen satte Nappe i halsen och började hosta lite, och Smirre blev väldigt orolig. Han har inte riktigt vant sig vid att Napoleon  gör så typ varje gång han dricker vatten :D HAHA!

Sov gott Readers! :D

Kommentarer
Postat av: Dano

Har bara sett på ett avsnitt av BB än så länge.... men verkar inte vara så många roliga människor... kanske att det blir bättre vart det lider ?????.



Mot jobbet för min del nu :-)

2011-02-22 @ 04:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0