Sjuk!

Hemkommen från en lååång dag på jobbet...
Öppnade frullen, började därför 05.30, Men innan det vaknade jag med världens värk i käken, som sedan under morgonen går över i halsvärk och huvudvärk samt feber... Får i mig alvedon och hoppas på det bästa!
Skulle ju ändå över till repan (receptionen) och jobba där från kl 9, så där är det inte så mycket spring. När jag tillslut kommer över dit, så visar det sig att Städavdelningen sitter i skiten, så jag blir inkallad som städare. Jag och Chifen! Så vi jobbar på, och jobbar på, sedan ligger restuaurangen efter så jag får gå tillbaka dit och hjälpa dom.
Efter det tillbaka till städ. Tillslut orkade inte min kropp mer jobb med feber och ont, så jag bad om att få sluta, då var klockan ca 14.45, så jag fick gå. Fick då en stor röd ros av receptionschefen! Alla skulle få det för att det var alla hjärtans dag, men hon sa så fint att jag jobbat på så bra att jag verkligen förtjänar den. Och det gjorde mig varm i hjärtat! Tack! 

Nu ligger jag nedbäddad i soffan med feber och skit och hoppas på det bästa! Skulle jobbat i morgon men bad om att få slippa det. Fick en del invändningar från kollegorna vilket jag tycker är fel. Jag hjälpte till så gott jag kunde idag och då tycker dom att jag borde kunna jobba i morgon också, och torsdag. Vilket jag anser är lite taskigt. Jag vet väl själv vad min kropp klarar eller inte och hur jag mår. Och ber jag om att få vara ledig för att jag är sjuk så vill jag helst inte bli ifrågasatt på det viset.. men men! 

Hoppas Ni mår bättre kära Readers! 
All kärlek till er på alla hjärtans dag! Hoppas ni har ngn speciell att fira den med!

Kommentarer
Postat av: Dano

krya på dig....

2011-02-14 @ 23:31:33
Postat av: Pecka

Tjena! Krya på dig, har också varit risig ett tag nu, inte kul. Då blir det inget Bålsta ikväll alltså?

2011-02-15 @ 07:51:49
Postat av: Izze

Hej Pecka! Kul att du hittat hit! Nej inget jobb och inget Bålsta idag :( Får se hur jag mår under dagen om jag kan jobba i morgon ens..USch! hatar att vara sjuk!



Tack Dano! Ska försöka bli frisk snabbt!

2011-02-15 @ 13:01:47
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/
Postat av: mångo.

hej min finaste vän <3 ville bara säga krya på dig! Hoppas du mår bättre snart :( <3

2011-02-15 @ 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0