Sick sick sick!

Sjuk sjuk sjuk! Tråkigt som faaaan!

Skit trist att inte jobba. Har pratat lite med ena kollegan och jag tror att jag kan ha misstolkat de några sa igår, men jag är inte säker. Vi får se! Jag är iaf sjuk nu, och har skeeeta trist!

Jag letade lite efter ett dataspel som e kul när man e sjuk, men hittade inte skivan, tror att min kära sambo Städat bort den!  Såå nu vettafan vad jag ska göra hela dagen för André kommer ju inte vara hemma... triiist! :P haha...
Förslag vore trevligt! :D

Ville passa på att tacka för alla  krya på mig kommentarer! Tack! Skönt att ha er där ute som bryr er om mig när jag ligger nedbäddad! :)

Kommentarer
Postat av: Sväris

Krya på dig

2011-02-15 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0