Segsöndag!

Lökis-Söndag idagrå!

Igår skulle ju jag och Älsklingen in till stan och fotografera och kolla runt! Men när vi sitter på tåget på väg in så försvinner solen, skiiiit! Så de blev inga bilder, men det blev en mysig prommis genom gamla stan, Älsklingen köpte en klocka som var grymt snygg! Och sen gick vi till T.G.I Fridays! Jättegooott!

Efter det drog vi oss till Nordic Light, och satt i baren och drack goda Cocktails A'lá Olle Junior (OJ).
Jag tog lite fina bilder på Oj, och drinkarna och de blev grymma! Redigerade bilderna lite idag så jag tänkte att jag skulle bjuda på ngn bild i bloggen! :D 

Idag var då en bakisdag! Haha, Vaknade med panik vid halv 11 och trodde klockan var typ 3 och att jag sovit bort hela dagen! Men det hade vi inte! Så vi gick upp gjorde oss i ordning och sedan bar det av till syrran för Cupcake fika samt lite Yoga-lektion typ :D Det var megatrevligt! Efter de blev de centrum handla lite, nya jobb/snygg jeans samt mat och glass!  Sen somna vi båda två i soffan!

Så nu sitter man och segkollar på Big brother töntarna och väntar på att The Walking Dead ska börja! Helt klart grymmaste serien som går nu! :D  Älskar ju Zoombies så varför inte liksom! Bättre är det när man får skjuta/slå dem! :D Den serien påminer mig om Left 4 dead, som är ett grryyymt Xbox-spel!

Aajuste, glömde berätta att jag klippte mig igen i Fredags! Nu är det kort igen! Sköööönt!  Slänger upp en bild i morrn, börjar ju 15.00 i morgon sååå, har tid på mig att både sova och blogga innan! ;D


Nu till cocktails och lite OJ bilder!

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Mångow

Håller inte riktigt med dig om att det är den bästa serien.....

Håller fast vid min SOA! :') hahahah!



Vad mysig kväll ni fick :D hihi, och vilka häftiga bilder du tar, du är AWESOME ! :D <3

2011-02-27 @ 22:08:07
Postat av: Izze

Thank you Mångow! :D Detta är ju bara några av bilderna, tror de e runt 80 totalt! Love Them! Tror jag ska göra något typ Drink tema och fotografera på olika sätt! kan nog bli grymt! ;D Hihi, men så bra är jag inte än, har inte lärt mig allt än!



Du är AWESÖÖÖME! <3

2011-02-27 @ 22:13:51
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0