New Nails!

Nya naglarna, inte de bästa jag gjort men de funkar. Har inte tid att göra om dem nu iaf... Ska in till stan med Älsklingen snart.. funderar på om jag ska ta med mig kameran eller inte...vad tycker ni?
Vad fasen ska man ha på sig då, vi skulle kanske gå på bio och då vill man ju inte ha ngt som e jobbigt att sitta länge i heller liksom, kanske hittar nå kjol eller nått :P HAHA får kolla lite vad jag har i garderoben... Länge sen jag var i stan, på bio, eller ja gjorde nått för den delen. Utanför jobbet och hockeyn iaf. Spenderar mesta tiden hemma faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Mångo

Gud vad fina ! :D

2011-02-10 @ 00:38:05
Postat av: Izze

Tack! :P Men håller inte riktigt med dig! ;D

2011-02-10 @ 18:45:23
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0