Matchen igår...

Måste bara skriva lite om matchen igår!

Vilken rykande het match, hade ju allt, några mål, bra slagsmål och en domare som enligt mig var lite blåst! HAHA!

Det finns ju spelare som verkligen inte borde spela hockey, som bara spelar för att de ska få slåss, och de väljer ut sina offer, Igår var det vår spelare med nr 3 som var utvalt. Jag har valt att inte skriva hans namn då jag inte frågat honom om jag får använda det, så vi pratar alltså i nummer nu!

Nr 3 fick alltså MASSOR av hugg från denna "Elakingen", och tillslut blev det alltså för mycket! Och Nr 3 satte det jäkla kioskmongot på plats! MKT BRA! Och mycket snyggt!

I övrigt tycker jag att vi spelade bra och nr 3 får mitt pris för att han inte låter sig trampas på! Idag klev han verkligen fram och visade varför han ska vara på isen och kämpade verkligen hela matchen! Innan har han vart lite anonym och jag tycker därför att han förtjänar att lyftas fram!

Andra som kämpade matchen igenom var NR : 21, 16 , 9, samt 23 som visade på glöd och kämparanda matchen igenom! Inte för att glömma vår Strålande målvakt Batman! Som verkligen gjorde en superinsatts igår!

Ni som inte såg matchen, ja...er tycker jag synd om! Hehe....

Idag står alltså Jobb på listan över saker to do ! Och börjar alltså kl 16. I morgon jobbar jag också och börjar 08.00, så de ska bli kul! Magen känns iaf bättre och annars är de bara träningsverk som ekar i kroppen!


Kommentarer
Postat av: mångo

kan faktiskt inte annat än hålla med dig! :D

2011-02-05 @ 11:16:22
Postat av: Izze

YAY! :D

2011-02-05 @ 11:53:54
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0