Ledig idag!

Hej bloggen!

Förlåt för att det är såååå dåligt med uppdateringar, jobbar som sagt väldigt mycket och är så himlarns trött hela tiden!

Nu har jag precis ätit frukost/lunch, korvstroganoff!! GOTT!

I morse blev jag väckt kl 06.00 av att telefonen ringde, det var jobbet! Alltså, jag älskar mitt jobb, jag gör verkligen det. Men jag vill ibland kunna ha en dag ledigt också! Skulle vart ledig igår, men då blev jag inkallad för att jobba kväll, så då jobbade jag till 23.00. Sen ringer de kl 06.00 idag!!! Så jag svarade inte, förlåt! Då hetsringer dem! ringer, ringer, ringer, ringer, så jag stängde av ljudet på telefonen! Jag känner mig lagom taskig men jag vill verkligen få ha denna dag för mig själv, jag har inte vart ledig på ett tag, och jag ska jobba väldigt mycket nu efter i morgon,i morgon e jag också ledig! Så jag behöver verkligen vilan innan jag kör på igen i full fart! Förlåt jobbet!

I vanliga fall brukar jag svara när de ringer så tidigt, oftast är det för att någonn försovit sig eller för att någon är sjuk eller så sitter de bara i skiten och vill ha in en person till! Men idag var jag heelt slut! Så jag hade nog inte gjort mycket till nytta om jag kom dit iaf! :P


Till något helt annat!

Ni som inte prövat att käka mat till frukost! Gör det, det finns inget godare! Iaf när man går upp ganska sent, då är de helt underbart att äta något som man hittar i kylen! Kanske rester från gårdagen? Så nu uppmanar jag er alla Readers att pröva detta!!


Idag är det en vilodag alltså, bara ta det lungt, och inte göra något alls egentligen! Om ni har några förslag på vad man ska göra på sin egna vilodag så tar jag varmt emot dem! :)


Aaajuste jag glömde berätta något roligt, elle ja, jag tycker det var kul iaf!

Som de flesta av er så vet ni att jag är rätt klantig, brukar skalla skåpsluckor, halka, ramla i trappor osv. Det nya jag gör nu (omedvetet) är att gå in i sängkarmen! Vi har möblerat om lite, och  i mörkret så hittar mina ben de där vassa kanterna hela tiden! Häromdagen gick jag in i den med vääärldens fart och fick kanten in i knäskålen från sidan, så jag segar ner på golvet med ett skrik och André kommer inspringande och sätter sig brevid. "hur gick det?" frågar han.. jag skrattar, och lite småtårar rinner från ögonen och jag säger "Aj, mina ben är bra på att hitta sängen i mörkret, de är som en radar" HAHA! Måste bara säga att det var grymt kul! Som tur är får jag nästan ALDRIG blåmärken så dagen efter var allt de som var rött på kvällen borta! syns inget, de e lite ömt men de syntes inte ett jota!

HAHA!

Play safe Readers!

Kommentarer
Postat av: Mångo

För det första - MAT till frukost är MUMS!

För det andra - Du är så himla smidig xD,måste gjort ont dock!

För det tredje - HAHAAHAHAHAAHAHAHAH!

2011-02-08 @ 13:27:02
Postat av: Izze

Hihihi!! :D Vad glad jag blir att jag kan få folk att skratta med mina klantigheter! ;D hihi



ILY mitt Mångo! <3

2011-02-08 @ 13:32:35
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0