LADADIIIII!

Hej!

Igår var en intressant dag. Upp och ned, Åkte iaf till Sollentuna och tittade på hockey med mitt Mångow!

Facebook är ganska farligt egenkligen! Man får reda på saker som man kanske inte vill veta, eller önskar att man redan fått reda på osv... Känner att jag har en underliggande tog av djup irritation idag. Och jag vill verkligen inte berätta varför just nu. Det är ne historia för andra öron/ögon! Men jag kan säga att jag är djupt sårad av vissa människors beteende.

Min syster frågade mig hur man gör för att sluta lägga ner energi på folk som inte förtjänar det. Jag visste faktist knappt vad jag skulle svara men jag sa: Ignorera dem!  Och det tror jag att jag ska försöka med nu, Ignorera. Jag tänker bara lägga ner min energi och ork på de som förtjänar den, och gör mig glad! Så ni där ute som gör mig ledsen eller sm sviker mig, kan känna er ignorerade!

Funderar även på om jag ska rensa lite på min Facebook och ta bort onödiga vänner! Så om ni blir borttagna så kanske det är så att vi aldrig pratar aldrig ses eller kanske inte ens känner varann! ;) haha
Det måste ju inte vara för att jag inte tycker om er, eller tycker att ni förtjänar min Energi! :P


Så om ni har något bra tips på hur man kan göra för att inte ta åt sig av alla problem runt omkring och hur man slutar lägga ner energin på folk som inte ska ha den, så säg det till mig då!

Vill avsluta detta deppiga inlägget med att säga: Jag älskar er mina Riktiga vänner (Speciellt du Mångooow!), Min Familj, Mina djur och Min Älskade Älskade Fästman!

Kommentarer
Postat av: mångow

åh jag älskar dig också mongow !



Gällande att man irriterar sig på folk så får man försöka ignorera dom och lägga energin på annat...funkar inte det så får man ha en vän man bara kan spy ut allting till, men då ska man veta att det stannar där också. Annars vet jag inte riktigt tyvärr....:/



Snälla ta inte bort mig från facebook :( hahaha <3

2011-02-26 @ 11:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0