Home again!

Har vart hos Mormin och hämtat mitt långa objektiv som jag glömde där!!! Sen skulle jag träffa Mångot i Haninge C, men missade tågfanskapet för det åkte för tidigt!

Nu har vi iaf vart i Haninge C, kollat runt lite och så. Och kom precis hem!

Älsklingen har kört Gillingebanan idag! Han sa att det gick bra, men fick inte ut så mycket mer av honom för de bröts osv, o så var han hungrig! :D

Snart bär det av till Torvalla Ishall och hockeymatch! Men älsklingen ska inte spela, för han har gjort illa ryggen! Så han och Coach tyckte att det var dumt att riskera att han pajjar den helt så han står över idag så att han kan spela Kvalmatcherna! :)  Det tycker jag låter bra! :)

Play Safe Readers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0