Hemma!

Gissa vart jag vart!? Haha jobbet så klart! ;)

Nu ligger jag i soffan som en strandad säl, och går igenom bilderna jag tog hos Mor igår. Var ute med hunden och fotade lite då, så ska redigera dem lite, sen lägger jag nog ut några på bloggen om de blev bra ;)
Hade det trevligt hos mamma, käkade, tvättade, gick på promenad och fotade! Mös med alla djuren! Syrran kom dit också, hon skulle lämna sin katt Texas, så honom gosade jag med också men fick lite sår på händerna.... Han älskar Kattmynta! Catnip, han blir heeelt galen, slickar på påsen, gosar, och försöker man ta bort påsen så tar han tag med klorna och då får man rivsår! Haha han är SÅ söt!!

Nu ska vi se om det funkar med radbytena i detta inlägg. Bad mitt Mångo att fixa det, men vet inte om hon lyckades eller inte. Det är ju faktiskt så att Mångot är den som står för designen och allt sån här på bloggen och jag skriver ;D hihi

Play Safe Readers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0