hemkommen!

Helluu!!
Kom precis hem från jobbet, började 05.30 idag, men kunde inte sova en jäkla blund inatt! Blev fan helt tokig under natten när man ligger och vrider och vänder sig! Kom till och med på mig själv med att sjunga för mig själv i huvet, och vad sjöng jag inte? Jo min alarmsignal på telen! Väckarklockan alltså, som lyder : Ibland går jag runt och trallar, jag trallar för mig själv och för min lilla Griiis...Dvs Emlin i lönnerberga! Japp, där låg jag rädd för att kolla på klockan för då blir man ju mer stressad, och sjunger på min larmsignal i väntan på att den skulle ringa. Tillslut tittade jag på klockan och då varr den 02.40 typ...JAHA! Fan också.... Jag tog då min katt och mös med honom i hoppet på att det skulle få mig att somna men nej...Vände mig om och kliade André i håret och höll om honom i hoppet om att somna...men Nej...Förgäves testade jag massor med knep, men inget gav mig ett lyckat resultat.
Helt plötsligt tittade jag på klockan igen och vad var den då? 03.35....Åååh... trevligt! Snart upp då! Så jag börjar igen med att försöka sova och lugna mig själv.... Ni vet när man verkligen vill somna men de går inte så blir man bara mer och mer stressad! Ja jag var nog på toppen av den pelaren nu... Så tänker man : Sluta tänka, stäng av, sov! Men de går inte innan du vet ordet av ringer klockan och då får jag för mig att snooza lite..hur dum får jag bli? jag somna inte iaf så jag gick upp... 04.22.. tog de lugnt, drack oboy och gjorde mig i ordning... 05.05 gick jag till jobbet!  


På jobbet gick allt i vanlig ordning. Men mot slutet var man rätt trött! I morgon börjar jag iaf 16.00! Då ska jag ha på mig min nya skjorta jag fick av André idag! Han e så snäll! 

nu tänkte jag hålla mig lite sysselsatt, och eftersom jag inte vart så nöjd med de nya naglarna jag gjorde så tänkte jag göra nya! Har en superidé som jag hoppas få till! 

Hörs lite senare med bild på de nya naglarna!!
Play Safe Readers!!

Kommentarer
Postat av: älskling

Hade du väckt mig hade jag sett till att du blivit trött, somnat och vaknat upp väldigt nöjd och utvilad med massor av energi ;-)

2011-02-12 @ 14:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0