God morgon!

Jobbet igår gick fint, ganska lungt på sina stunder! :)
Drömde att jag åkte moppe, var i usa, och hade sönder allas solglasögon inatt, det var...Intressant! Haha!

Började denna dag med ett glas oboy, men innan det fotade jag våra små fina katter lite :) 
Napoleon är heelt gaalen i Oboy han verkligen älskar det! Blir som en knäppkatt!
Idag vankas det jobb igen från 15.00 till ca 01!
En annan sak jag funderar på är vart f*n alla mina Readers tagit vägen?! Blir liite ledsen i ögat av att se så få av er här, och nästan ingen har kommenterat inlägg på flera dagar! Ni får järna slänga in en kommentar om ni vill att jag skriver om ngt speciellt eller om jag ska ändra på något eller om ni inte tycker om bloggen/mig överhuvudtaget ;) haha, Ser fram emot flera inlägg och hoppas att ni gör det samma!
Nu lite bilder på mina monster! :)
Play safe!

Kommentarer
Postat av: mångo

mångot är en trogen läsare! Jättefina bilder på dina små busfrön ^^. Jobba inte hjäl dig. Puss<3

2011-02-12 @ 12:14:00
Postat av: Anonym

Trogen läsare jag med.... ibland har man inget att tillägga :D

2011-02-12 @ 17:42:01
Postat av: MarieAngel

Jag läser varje dag så du vet :-)

2011-02-13 @ 14:44:22
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0