Fint väder!

Idag är det fint väder, mår fan ganska bra idag, förutom min rygg som jag tror försöker döda mig eller nått, men de läser sig alltid! :P 

På agendan idag stod det träning engenkligen, men jag har föör ont i ryggen för att träna och vill inte slita ut mig innan min arbetsvecka börjar, jobbar torsdag-onsdag, ledig torsdag och jobbar sen fredag och lördag! Långpass på helgerna och lite konstiga tider så det blir en tung vecka, men det behövs! Så tänkte att det är dumt att slita ut kroppen innan en sån vecka :D
Så istället för det tänkte jag om jag bara skulle gå ut och gå, ladda upp kameran och fota massor! :) Det kan ju vara mysigt! Eller vad tror ni?
Jag återkommer sen med hur de blev och om vi fotar så lägger jag in lite bilder så ni får se :)

Vad ska ni göra en dag som denna? Förutom att jobba ni som gör det ;)

Play Safe Readers!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0