Dax för lite update!

Tjabba tjenixen!

Mycket har hänt, men allt kan jag inte skriva om, men det är snaskiga nyheter vill jag lova ;) Haha!
Som rör kollegor, familjen och folk jag avskyr!

Vad nytt för idag då? Jo i Fredags var jag i Åkersstyckebruk och kollade på hockey! Haninge totallkrossade Åkers i första 2 perioderna sen blev de nog lite övermodiga och åkers kom igen men vi vann iaf med 4-5! :) SKÖNT! Behövde knäppa de jävla bönderna på näsan!
De påstod att Haninge är en betongdjungel vilket jag inte riktigt kan hålla med om då Haninge mest består av vatten och åkrar och skog! HAHA, de kanske borde kolla fakta innan de påstår saker!

Idag är det då Måndag, jag jobbar kväll idag i Loungen! Ska bli sådär skoj!
Idag käns som en bra dag, lite ont i magen, lite trött, men känner mig... pigg på nått sätt. SKÖNT!

HAHA! En rolig sak: I morse när min kära man gick till jobbet, så somnade jag om i sådär 5 min, sen började Napoleon leva loppan! Han sprang runt, han lät, han hoppade på saker, prasslade och var allmänt korkad! Jag fick tillslut nog, tog en blomspruta gick ut, och sprutade vatten på honom. Vad han blev ledsen... Tog sådär 5 min sen satte han igång igen! Jävla katt! Jag stängde dörren till sovrummet men de lät ändå så jag kunde inte sova! Efter ett tag börjar Smirre slita i dörren och vill komma in i sovrummet, så måste upp och öppna till honom! Gör detta och sen kommer han ändå inte in! Lack man blir! De visar vara på vilka knäppa katter vi har! Hahah! Men de är så söta så!

Love them! :)

Kommentarer
Postat av: Mångo.

Hahaha you gottaaaaaa love your cats ! :D

2011-02-21 @ 12:21:42
Postat av: Izze

Hihi! aaa Svårt att inte göra det! Du skulle sett Nappe igår när han badade! :D

2011-02-21 @ 12:30:17
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0