Craaazy dreams!

Jag är ganska känd för att ha knasiga drömmar, och inatt hade jag en som verkligen var skum..Tänkte försöka skriva den här hoppas ni fattar:D Först lite om kvällen : När jag gick och lade mig hade jag en vääldig energi i kroppen, låg och dunderade på om jag skulle dra mig ner till gymmet idag eller göra något annat som tog min kraft och är kul, tex gå ut och fota i solskenet. Men när jag vaknade i morse var all energi borta, jag har ont i hela kroppen och det "drar" i ryggen och nacken...

Nu till drömmen:

Först var jag på ishockeyträning med min Älsklings hockeylag, Jag kom snabbt in i det och måste säga att jag hanterade skridskorna väldigt bra förutom när det kom till att stanna, för de kan jag inte i verkligheten heller ;)
Vi körde massa roliga övningar, en övning när man kör två och två, och ska åka frammåt och passa puckar till varann som ligger spridda över isen. Kan dock inte påstå att mina skills med puckarna var spec bra i början men de blev bättre sen, fick berömm av Coach "Mini" iaf!

Efter det började de skumma sakerna : Vi skulle åka och göra som "utfall" i farten. Och när jag gjort mina så kom ja fram till slutet av den plogade banan, och då skulle jag alltså klättra upp för ett berg, med skridskor på...Så jag klättrade, och när jag kommer upp. Ja då ska jag åka linbana ner igen... Jag är livrädd för sådant, Den kränger, man sitter inte fast och går fasansfullt sakta! Så där sitter jag med ngn brud och ngn snubbe, och är rädd. Jag håller fast mig så gott jag kan medans jag försöker fokusera på allt annat än marken nedanför och hur jag håller på att ramla av. Men på något sätt tog jag mig ned, och upptäcker då att det fanns en vattenrutchkana som jag kunde åkt. Men insåg snart att den inte riktigt var byggd för att åka i då det var typ i sten i olika färger. Och nästan som hopp i den, där man kunde bryta svanken bara genom att tänka tanken att åka!
Så jag var ganska glad att jag tog linbanan.

Väl nere står jag och pratar med grabbarna i laget om min träning med dem osv, och helt plötsligt kommer det en stor GET (!) och stångar mig! Jag springer runt och försöker ta geten i hornen för att fösa den åt sidan och visa att det är jag som bestämmer. Samtidigt som de flesta andra springer därifrån. Några försöker hjälpa mig men det går inte då geten är helt  fast besluten i att den ska stånga bara mig! Efter att jag försökt att fösa bort den ett tag får jag en hård smäll i ryggen. Jag vänder mig om och inser att det är en till get! MammaGet! Hon är nog förbannad för att jag inte låter hennes unge vara dum mot mig! Och jag försöker alltså göra samma som jag gjorde med ungen mot mamman nu, ta henne i hornen och fösa henne bort från mig, men det funkar inte riktigt.

Och där vaknar jag!

Vilken dröm! Fiifan! Undra på att man har ont i kroppen nu!   

Har börjat kolla upp lite av grejerna i min drömtydarbok,  "Magiska boken"

Hittade att om man drömmer om en get betyder det "Du kommer vara i trevligt sällskap" så det låter ju inte alltför farligt!

Medans Berg är "kommande tråkigheter" och det låter ju inte så kul.

Att åka skridskor betyder "framgång" så slutsatsen av det hela är : Trevligt sällskap, framgång med kommande tråkigheter? Hmm...kanske måste kolla lite till...

Kommentarer
Postat av: Mångo

jag älskar dina drömmaaaaaar :'D HAHAHAHAH!

2011-02-03 @ 12:57:19
Postat av: Izze

hahaha! jag med Men ibland är de läskiga! Jag är bara glad att det inte var en ENGET som kom..huvva!

2011-02-03 @ 13:02:00
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/
Postat av: Mångo

Nej huvvaligen vad hemskt det hade varit om det va en ENGET !:O

2011-02-03 @ 20:56:57
Postat av: Dano

Soft att klättra på ett berg med skridskor... det måste vara en härlig syn :-). Skulle jag allt vilja bevittna.....



Annars var det ju en rätt trevlig dröm förutom getterna såklart. Ta med ett gevär nästa gång i drömmen ;-)

2011-02-04 @ 12:16:52
Postat av: Izze

Aaaa, lite wierd var de. Men skönt att jag kom undan ganska lindrigt!



Ja Mångo! Jag hade ju DÖTT om det var en ENGET!

2011-02-04 @ 14:11:31
URL: http://trasdockanizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0