Chillpill i Soffan!

Hej bloggen!

Är nu hemkommen från jobbet, Fick gå lite tidigare då vi inte hade ngt att göra och för att jag öppnade idag. Kan också lägga till att det var för att jag har VÄRSTA magvärken! har nu fått i mig en Imodium plus, och väntar på att den ska börja kicka in så jag slipper ha ont.
Hade så ont på dagen att jag fick sätta mig ned i köket på jobbet och nästan grät. Då är de fan illa! 

Nu är jag alltså hemma, ligger i soffan och väntar på mitt Mångo som snart kommer! Eller, Malin Satan Morran Emo som hon heter också! Sen bär det av till hockeyn! HH - Trångsund! DERBYFAN! Skitkul! Hoppas på en bra match utan några fuligheter och hugg! Som i förra matchen! 

Blir roligt! I morgon ska jag jobba igen, mellan 16-21 typ :) Sen är jag ledig på söndag! :D
Play safe Readers! :D

Kommentarer
Postat av: Dano

Immodium + is da shit.... works like charm :-).... Hoppas det släpper för dig... gör dig redo för en ful match. Trånkan spelar inte bra just nu.... Förra matchen (som trånkan spelade) var det över 200 min i utvisningar morr

2011-02-04 @ 14:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0