Slut på julen!

Hallo!

Nu är Julen över och jag fick många fina kulklappar! Blev glad som sjutton!
Firade med först min sambos fam, sen min på kvällen. Såg kalle i vanlig ordning, men gjorde det förbjudna.....SPELADE in kalle. Och såg det en stund senare än kl 15. Jag vet att det är lite av en synd´, men när inte alla kommer i tid och alla springer runt och ska leta godis och dricka så blir det så!  Förlåt!

Jag fick nog en av de bästa kulklapparna i år, förutom alla fina saker så pratade jag med min bror i Usa! Han är otroligt saknad och jag kan knappt vänta tills vi åker dit och hälsar på i Maj, sist jag träffade honom var jul/nyår -08-09.


Igår hade jag ganska kul, var först på mellandagsrean på åhlens city, och sedan åt vi pizza! Typ ja världens godaste pizza på Verona! Väl hemma var man lite seg och kollade på tv, sen kom rycket! Jag stängde in mig i sovrummet och fnissade med hög musik på så att min sambo inte skulle höra vad jag gjorde! När han sen fick komma in i sovrummet såg han vad jag gjort! Flyttat på sängen och byggt en koja! Ojojoj! Vilken koja det blev! Sen campade vi i vårt eget sovrum och spelade kort inne i kojan och avslutade med att sova i den! Härligt var det! Om det inte var för våra två monsterkatter som levde loppan halva natten och försökte gå på filten vi hade som tak, slutade med att man fick en katt på sig lite då och då, och tillslut var taket rivet! :P


Jahani, det var en liten uppdatering! Vad fick NI i kulklapp, och har Ni byggt någon koja på senaste?

kram på er readers de få ni är ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0