Slut på denna underbara kväll!

Halloj alla glada!

Nu har denna kväll gått mot sitt slut, och många glada skratt blev det!
André fick sååå bra presenter! En jättefin asbra resväska (vi åker till Florida i maj så den är välbehövd!)
En microphone (Stavning?) Skiitfin! Och en skojta som tyvärr var för liten men ascool!
Och av mig ett armaband! :D Bättre presenter får man leta efter!

Vi hade trevligt som attans! Åt kladdkaka som jag bakat med geisha i, bullar också bakade av mig med lite hjälp av min bästavän Malini! Samt knäck,kola,kakor och annat smått och gott som vi fick av mamma som hon bakat!

Nu ska vi snart gå till sängs då i morgon är en lång dag också! Det är ju KULAFTON i morgon!
Har fortfarande ingen julkännsla men vi håller tummarna för att den kommer i morgon!

Btw. Jag har slitit med att städa här hemma idag, och nu syns det knappt, massor med disk osv att ta hand om men känner att min ork för det inte riktigt finns just nu!

Nej i morgon är en ny dag med nya tag!

Kram på er Readers! Och snart God natt!


Kommentarer
Postat av: Mångo

hahah hjälp av mig ? vad gjorde jag? petade ner degen i formarna? hihihihihi busigt!

2010-12-23 @ 23:48:30
Postat av: Izze

Ja men du gjorde ju en del! Gick o handlade osv! :D

2010-12-27 @ 10:44:28
Postat av: Mångo

Ja du släpade ju iväg mig.... och vart är snömonsterfilmen?:O

2010-12-27 @ 10:48:25
Postat av: Daniel

Undrar när vi kommer få kladdkakan med geisha i på hockeyn..... mumma

2010-12-29 @ 13:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0