Nu är jag här igen...

.... Och måste dela lite andra idiotiska tankar jag fått upp sen senaste inlägget!

Jag måste ju bara göra en av världens godaste kladdkakor, utan att skryta! De går att variera på sååå många sätt! Skulle nog tjäna en hacka på att sälja de godingarna!

Satt och tänkte lite (ja jag tänkte faktist) på vad som är grejjern med en blogg egentligen, jag menar jag vet ju faktist inte ens om jag har några läsare. Jag är ju inte så bra på detta med att blogga eller ha en blogg, så jag tänkte be er om en tjänst: Jag vill veta vad ni fick i kulklapp i år! Alltså inte allt ni fick, utan den bästa kulklappen, som ni blev mest glad för! :D Själv fick jag en tatuering i kulklapp av min Älskling och det var den bästa kulklappen! Så skriv en kommentar så jag får veta ! Det är lite av en såndär poll typ eller vad de heter!

Nästa sak jag kom och tänka på var kulklapp, alltså ordet! Om man säger det väldigt snabbt upprepade gånger så låter de heeelt annorlunda, I dare you, Prova!
Dessutom är det ganska krångligt att skriva det fort det blir lätt att ett "k" hamnar fel, och då menar jag Riktigt fel! Tihi!

Det var det jag hade på tanken nu, vi läses nästa gång jag får upp konstiga idéer eller tankar!


Kommentarer
Postat av: Mångo.

KUKKLAPP! HAHAHAH bästa !

"välkomna! kukklapp 10:- " - AHHAHAAHH!

förlåt jag kunde inte låta bli :(



förövrigt är jag rätt kär i mina örhängen jag fick i kulklapp......eller detta läskiga paket jag inte vågat hämta ut än.

2010-12-28 @ 19:58:04
Postat av: Izze

Hahahahaha! Eller hur?! lovar dig att alla mina 1 läsare dvs DU satt och prövade att säga det snabbt flera gånger ;D Tihi!



oooh örhängen e nice!

ja vi får se vad de är gör paket på måndag!!! Exalterad! :D

2010-12-28 @ 22:05:50
Postat av: Mångo.

hahahahha kanske (a)



Ja! om det inte är något tråkigt från typ nordea ! :O

2010-12-28 @ 22:30:55
Postat av: Daniel

Än så länge är filmen Inception min bästa kulklapp.... men har inte fått alla kulklappar ännu :-)

2010-12-29 @ 12:50:41
Postat av: Emma

Hmm min bästa kulklapp måste vara två trådrullar med tråd till symaskinen. :)

2010-12-29 @ 23:53:27
Postat av: Izze

Jasså ni! Så filmer och sytråd är de bästa kulklapparna nu! Får vi se vad ni tycker efter att ha fått alla!:D Ska bli roligt att läsa om :D

Emma, har du inte en blogg?

2010-12-30 @ 10:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0