jahaja!

Så nu är det såhär, Malin även kallad Malini. Min bästavän håller på att trakassera mig om att jag måste lägga upp bilder på bloggen för att göra den mer attraktiv för er stackars readers! Jag förstår inte riktigt resonemanget då jag själv avskyr bloggare som lägger upp hemska bilder på sig själva i nått de kallar "dagens outfut" så jag kan lova er att det inte kommer komma upp några sådanna hemsktfula bilder på mig här! Jag kan dock inte lova att det inte kommer komma upp fula bilder på mig och diverse andra saker :D Men det får ni stå ut med!

Bilden jag tänkte lägga upp nu är en bild på mig och en ursöt hundvalp. Så ni kan se på bilden och säga åååh vad söt, hunden alltså inte jag! Men innan den kommer upp så tänkte jag berätta lite om Malini, vars namn kommer nämnas ganska mycket i bloggeliton!

Malin,Malini, bästavän! Jag och Malini träffades på en hockeymatchför ca 1år sedan då min hund Bob sniffade henne i skrevet! Han kunde inte sniffat upp en bättre människa, då Malini visade sig vara helt underbar,snäll,rolig, söt och givmild! Hon och jag har samma sjuka humor och vi skrattar i timmar tillsammans och gör små bus i ishallar och annat skoj! Sist vi busade snodde vi alla sittunderlag och tog till våra platser i ishallen så om någon ville ha ett fick dom masa sig bort till oss och snällt be om ett ;) De flesta vågade inte det då de är lite rädda för vår sida av läktaren då vi i Yellow Wings, ( www.yellowwings.net ) har erövrat den delen av läktaren!

Malini jobbar just nu som Kennelflicka, dvs hon tar hand om en kull med sockersöta valpar i detta fallet Ridgeback valpar! Det är 9 små söta lekfulla hundar som man bara inte kan slita sig ifrån! Från början var de 11 stycken men två av dem var tvunga att lämna oss alldeles för tidigt pga. Tarmfel och nervfel/ledfel i frambenen. Vi sörjer våra små fyrbenta änglar, men vet med glädje att de inte kunnat haft ett bättre liv på jorden, med Malini och deras förmyndare Veronica, samt jag som kom och hälsade på nångång i veckan och fotade de små sötnosarna!

Bilden som kommer upp är på valp nr 2, min klara favorit! Som tyvärr har flyttat till sitt nya hem! Där jag hoppas att han får det kanon!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nummer två.... är det han som heter André ?.... Eller är det alfons ?

2010-12-29 @ 12:48:30
Postat av: Izze

Det är Alfons! André ska ju bo hos malini ett tag :D Innan han flyttar till Canada!

2010-12-29 @ 13:13:04
Postat av: Daniel

Stackars André som måste flytta till Canada... är han medveten om detta tro ? :-)

2010-12-29 @ 19:44:57
Postat av: Mångo.

Stackars André som inte verkar gilla snön utan står där som värsta mesen jämför den andra tussiga lilla valpen jag har här hemma... herr Cypern!

2010-12-29 @ 22:40:07
Postat av: Mångo.

Kan påpeka att varken herr cypern eller andré (mr Canada!) gillar snön när dom är nyvakna.

Men annars rullare på bra! ;) hihihi

2011-01-01 @ 17:09:37
Postat av: Izze

Hahahaha! Tror inte han vet att han ska flytta så långt. Men kommer sakna honom när han gör det!!!

2011-01-02 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0