En "såndär" dag!

Hej!

Idag är en "såndär" dag, ni vet när allt bara är lite fel och off?
Vaknade och trodde att klockan var jäättte mycket och blev lite stressad över det, tills jag insåg att klockan bara var halv 10. När jag sen legat och dragit mig i sängen en halvtimme så skulle jag gå upp, och insåg till min fasa att varje gång jag rör kroppen så "ilar" det i magen...De gär så ont att jag inte vill röra på mig. Men de måste man lite då och då för att se om det har gått över eller inte...Fan också.

En rolig sak är att jag insett att jag faktist har 3 läsare, det är Mångot, Emma och Dano! Roligt! Hoppas det finns fler där ute som vill göra er tillkänna!

Insåg till min fasa att mina naglar börjar bli dåliga, eller ja nagellacket börjar släppa såde måste fixas. Annars har jag inte så mkt annat för mig, Lär nog spela lite Left 4 Dead 2 på Xbox eller nått! :D Haha!
Jag spelade det igår och hade Malini på msn med webcam så hon kunde vara med o hålla lite sällskap och säga åt mig att inte bli så arg på spelet! För ja, jag lever mig liksom in i spelet och kan ibland sitta och skrika på tv'n när de inte går som jag vill eller när jag tycker att folk gör/har fel! Sån är jag! Jag styr även med hela kroppen när jag spelar bilspel! Det känns som de går bättre då;D

Det var allt denna morgon!

Play Safe Readers!

Kommentarer
Postat av: Mångo.

Jag är den flitigaste läsaren ! :)

.....ville bara säga det (;

2010-12-30 @ 10:59:09
Postat av: Dano

Värken sitter inte nere till höger om magen ?.... tänkte ifall det kunde vara blindtarmen ?. Hoppas det släpper för dig. kram

2010-12-30 @ 11:36:54
Postat av: Carina

Hörru ! jag kan ju inte läsa kommentarerna för det är i svart ....Hoppas dagen blir bättre idag ...KRAM Sväris

2010-12-30 @ 12:20:39
Postat av: Emma

Hoppas att det släpper i magen din!



Kram

2010-12-31 @ 00:44:46
Postat av: Izze

Ska fixa så ni kan läsa kommetarerna! Ska be Malini ändra detta.

Emma: Magen är inte så bra, har magkatarr/magsår. Men har mediciner/tabletter så det kommer bli bättre snart! Tack för att du är så gullig! Kraaaaaam på er!

2011-01-01 @ 04:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0