Älsklings födelsedag idag!

Hallo!

Idag é det min Älskade fästmans födelsedag!!!
Mycket som ska fixas, måste städa och fixa för vi får ju gäster! :D  Känner inte riktigt att jag har energi till det då jag har hostat halva natten! Men det ska nog gå bra!

I morgon är det Julafton eller ja Kulafton som jag kallar det, då får man kulklappar! Kulklappar är mycket bättre än julklappar, för julklappar kan man använda på julen och kulklappar året runt! :D
Tyvärr har jag inte någon som helst julkännsla och det är lite tråkigt men hoppas på att det kommer i morgon när man väl firar julen, Eller ja kulen! För det ska ju vara KUL att fira jul! Inte sant?

Nej nu blir det att stå i och sätta igång att städa! På med lite bra musik dvs Rock'n'Roll och leva gärnet här hemma! :D

Tänka passa på att hälsa er stackars läsare God jul, hoppas ni får massa roliga kulklappar och många skratt!
Jag ska iaf skratta heeeela dagen i morgon, som ett litet mongo som är glad för allt! ;D

Hej på er! / Trasdockan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0